Moondrive Box - 馃敟Ognisty馃惒 (aktualizacja)




    Dzi艣 dosta艂am sw贸j pierwszy Moondrive Box ,tym razem by艂 to "Box Ognisty". Je艣li kto艣 nie wie to Moondrive Box to takie pude艂ko ,w kt贸rym znajdziemy ksi膮偶k臋 (jak膮 wiemy ju偶 przed zakupem) ,jak r贸wnie偶 kilka gad偶et贸w zwi膮zanych z ksi膮偶k膮. Pude艂ko to wychodzi co ok. 2 miesi膮ce. By艂y ju偶 Box : "Pi臋kny" ,"Wy艣niony" ,"Filmowy" ,"Fangirl" ,jak r贸wnie偶 "Wakacyjny". Tym razem by艂 to "Box Ognisty" ,a w nim ksi膮偶ka "Zaklinacz Ognia" - Cinda Williams Chima. Gad偶ety to : zak艂adki ,kod na darmowy e-book (1 z 2 do wyboru) ,kartka z podzi臋kowaniami i kodem na zak艂adk臋 z Moondrive Shopem za 1 z艂. ,poszewka na poduszk臋 ,kubek - s艂oik ze smokiem i plakat - wszystko otoczone fioletowym papierem i 偶贸艂tym makaronem.

















   Fioletowy jest te偶 ty艂 jednej z zak艂adek.  Ca艂e pude艂ko jest te偶 pi臋knie wykonane i wiele rzeczy ma motyw smoka. Uwielbiam fiolet i smoki ,wi臋c gdy dowiedzia艂am si臋 ,偶e maj膮 one by膰 w pude艂ku i jakie ono jest pi臋kne musia艂am je kupi膰 ,a sama ksi膮偶ka te偶 zapowiada si臋 艣wietnie. Dodatkowym plusem jest ,偶e ksi膮偶k臋 mo偶na takim sposobem dosta膰 2 miesi膮ce przed premier膮. Przynajmniej tak jest w tym wypadku. Wed艂ug mnie Wydawnictwo Moondrive mia艂o 艣wietny pomys艂 i wykona艂o kawa艂 艣wietnej roboty ze swoim sklepem i z tym pude艂kiem. Ale mam te偶 minusy : pude艂ko przysz艂o troch臋 wygniecione cho膰 by艂o dobrze zabezpieczone ,wi臋c pewnie to wina poczty. Na szcz臋艣cie nic si臋 nie uszkodzi艂o ,ale z tego co mi wiadomo w Boxie powinny si臋 jeszcze znale藕膰 slomka i 2 magnesy ,wi臋c jest niestety niekompletny ,ale pomimo tego i tak jestem zadowolona ze swojego pierwszego Boxa i polecam ,bo jest naprawd臋 przepi臋kny jak w 艣rodku ,tak i na zewn膮trz.


  Aktualizacja 

 Napisa艂am do sklepu ,w kt贸rym kupi艂am Box i wczoraj otrzyma艂am brakuj膮ce przedmioty bez problemu ,tak wi臋c mimo wpadki sklep otrzymuje ode mnie plus za szybkie i bezproblemowe dzia艂anie. Jeszcze raz polecam ,bo pomimo zamieszania wszystko uda艂o si臋 艂atwo i szybko za艂atwi膰 ,a Box my艣le ,偶e jest wart uwagi. Mi napewno si臋 podoba - zw艂aszcza ta edycja ,cho膰 jest ona moj膮 pierwsz膮 w 偶yciu. Zam贸wi艂am go oczywi艣cie na stronie : shop.moondrive.pl


Komentarze

  1. Uwielbiam moondrive boxy! ❤

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To m贸j pierwszy Box w og贸le ,ale od tej pory ,ja je te偶 馃挅

      Usu艅
  2. Pi臋knie si臋 prezentuj臋, zazdroszcz臋! :D
    https://podroozdokrainyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Racja i te smoki 馃樆 ,to nie zazdro艣膰 ,a le膰 kupywa膰 ,zanim zabraknie 馃樃

      Usu艅
    2. Ja napewno ,gdy trafi si臋 jeszcze jaka艣 fajna ksi膮偶ka do niego to kupi臋 馃挅 (oczywi艣cie jak funduszy nie zabraknie 馃樄)

      Usu艅
  3. Ojej! Taki box to 艣wietna sprawa, musz臋 sobie kiedy艣 taki sprawi膰!

    https://obibookz.blogspot.com/
    OBIBOOKZ

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak 馃樃,ale jako艣 do tej pory ,偶adna ksi膮偶ka ,kt贸ra mia艂a w nim by膰 mnie nie zainteresowa艂a ,a te smoki mnie przekona艂y ,by spr贸bowa膰 - nawet za t膮 cen臋 (za bardzo uwielbiam smoki 馃樆) ,ja napewno ,gdy b臋dzie jeszcze jaka艣 fajna ksi膮偶ka do niego to napewno kupi臋 馃挅(i oczywi艣cie jak funduszy nie zabraknie 馃樄)

      Usu艅
  4. Smokii <3 艢wietnie ten box wygl膮da!

    noxbooks

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢wieny box !
    Musz臋 sobie zam贸wi膰.

    https://adabooksandfood.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Escribe lo que piensa 馃惥

Popularne posty