Targi książki w Warszawie

      W tym roku Warszawskie targi książki odbyły się w dniach 18-21.05. Mi się udało być tylko 21.05 (niedziela). To moje pierwsze targi. Było tam wiele wydawców ,autorów ,blogerów i youtuberów ,a raczej booktuberów. Można tam było dostać różne gadżety takie jak katalogi wydawnicze ,zakładki ,plakat  czy torbę z "Ostrze zdrajcy" z darmowym fragmentem. Mi się udało jedynie zdobyć samą torbę bez fragmentu ,bo niestety zabrakło. Co mnie najbardziej zaciekawiło i urzekło  to stoisko "Narodowy instytut Fryderyka Chopina" (jeśli nie pomyliłam nazwy) ,a na nim podstawki z bloczkami ,parasolki ,torby ... wszystko z motywem muzycznym. Były również magnesy w kształcie instrumentów. Dla mnie jako wielbiciela ,a nawet pasjonaty muzyki to było coś pięknego ,ale ceny zrzuciły mnie na ziemie ,bo 22 zł. za 2 długopisy to jednak dla mnie za drogo - niestety 😿 Choć muszę przyznać ,ze były piękne. 😻

      Udało mi się tam spotkać booktuberów ,czyli Zuze (kulturalna szafa) ,Martha (Martha Oakiss) ,Pawła (P42) i moją ulubioną ,czyli Maje (Maja K.). Porozmawiałam jedynie z Mają ,dostałam od niej autograf ,przytuliła mnie i podała rękę. 😸Kiedyś myślałam ,że nawet nie uda mi się zdobyć jej autografu. Myślałam nawet ,że jeśli uda mi się coś u niej wygrać to poproszę ,by podpisała mi nagrodę. Maja jest świetną booktuberką i równie świetną i miłą osobą 💖 

      Kupiłam tam tylko torbę z gandalf.com.pl i zakładki z epikpage ,które są cudowne. Niestety nadal nie udało mi się zdobyć zakładki z Mają ,ale może kiedyś.


      Choć nie udało mi się spotkać autorów ,których chciałam to jednak swoje 1 targi uważam za udane. Od początku wiedziałam ,że jeśli choć uda mi się spotkać Maje - choćby z daleka to będzie super. A tu nawet dostałam autograf. Podsumowując to jeśli lubicie książki ,zakładki ,darmowe gadżety i chcecie spotkać choć kilka swoich ulubionych autorów ,czy booktuberów to miejsce jest dla  Was. Ja osobiście uważam swoje 1 targi za udane. 😸


Kanały YT :

Zuza :

 https://m.youtube.com/channel/UCgqtIlhSv4_AdYL5V2eJo2A

Martha : 

https://m.youtube.com/user/Koberka94

Paweł : 

https://m.youtube.com/user/Pablo37tubey

Maja : 

https://m.youtube.com/user/myluckypotato




A i jeszcze Paweł ,Zuza i Maja utworzyli świetną grupę na fb ,pt.: KulturalniK42 - oczywiście dla wielbicieli książek. 💖

Na zdjęciu są tylko 4 zakładki ,a kupiłam 6 (+ 2 darmowe - papierowe) ,ale 2 myślałam ,że nie uda mi się zdobyć ,1 jest urocza ,a ostatnia to mój ideał chłopaka 😹 : skrzydła i fioletowe oczy 😻 ,ale wszystkie możecie znaleźć na zdjęciu z autografem 😸 ,zaś zakładka z nieprzeczytane.pl jest najlepsza - nie sądzicie ? 😹












Komentarze

  1. Uwielbiam WTK! Trochę tłoczno, ale w okół jest tyle książek... Raj ❤

    http://zofiawkrainieksiazek.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się 💖 ,to były moje 1 i zapewne nie ostatnie 😸

      Usuń
  2. HAKUNA CZYTATA NAJLEPSZE haha :D!!!

    http://mybooksharmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Escribe lo que piensa 🐾

Popularne posty