Book haul ,czyli prawie 30 nowych książek

  
  Tak. Dobrze czytacie. W tym miesiącu dotarło do mnie 29 książek (na pierwszym zdjęciu nie ma jednej pozycji). Nie ma tam również książki z poprzedniego postu ,ponieważ dotarła ona do mnie 2.12 ,tak ,więc nie zalicza się do listopadowych zakupów ,choć kupiona była z miesiąc wcześniej ,a jeśli chcecie dowiedzieć się ,dlaczego dopiero teraz to zapraszam Was na poprzedni post. Wracając do tematu postu - oto co dotarło do mnie w listopadzie :

     Najpierw była promocja na stronie na regale :



Pasażerka 


Moja lady Jane 


Czas żniw


Zakon mimów 


Pieśń jutra

+ torba





      Później  w biedronce : 



Piękna i bestia 


Rywalki : dziennik kreatywny 


Moja księga zaklęć 


Księga zaklęć Mal


Trolle : cała prawda o trollach 


Biblioteka filmowa "Następcy"


     Tym razem promocja na chodnik literacki :



Dzikie królestwo 


Buntowniczka z pustyni


Kroniki Jaaru : Czarny amulet 


Żniwiarz : Czerwone słońce 


Tajemne miasto


W krainie srebrnej rzeki 


Zamówienie z świat książki :



Zdrajca tronu


Miasto szkła


Miasto upadłych aniołów 


Miasto zagubionych dusz


Opowieści z akademii nocnych łowców 

Znalazły się też zakładki od Czwartej strony w ich książkach :




Prezenty na moje imieniny :




Dwór skrzydeł i zguby 


Imperium burz



Nieuniknione 


Intuicja


Zobowiązanie 


Tysiąc odłamków Ciebie


Dziesięć tysięcy słońc nad Tobą 

    Wszystko od jednej osoby ,ale w 2 częściach ,a oprócz książek dostałam też świeczkę i bombkę świecącą ,którą można też postawić.


Komentarze

  1. Żadnej z tych książek nie czytałam, żadnej też nie mam w planach ;) w każdym razie życzę Ci cudownych chwil z tymi powieściami, niech wszystkie okażą się strzałem w dziesiątkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow Gratuluję tak obfitych zakupów i życzę przyjemnych chwil z każdą z tych książek :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    lottie-inthelandof-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Escribe lo que piensa 🐾

Popularne posty