Box - Gemina

      W lipcu dotarł do mnie box z "Gemina". Przy zakupie box'a pierwszy tom ,czyli "Illuminae" był 10 zł taniej ,więc przy okazji i on też został zakupiony :
                                                 

                                                                        "Gemina" :


                                                                    i "Illuminae" :


kubek :





pocztówki :



bransoletka :



notes :


                                                                         zakładka :


                                                                         
                                                                          naklejki :


                                                                            skarpetki :



cały box :



Uwielbiam gwiazdy ,więc podoba mi się to ,że ten box ma ich dużo ,choć to kosmiczne książki ,więc ... ,ale i tak ,fajne jest również to ,że bransoletka jest materiałowa ,przez co nie sczernieje ,poza tym lepiej to wygląda na materiale ,a jeszcze lepiej na żywo ,poza tym ten kolor nie jest jednolity tylko przechodzi jeden w drugi. Również fajne jest to ,że wydawnictwo wydaję książki tak samo jak są wydane w oryginale ,z obwolutą i ogólnie - wiecie o co mi chodzi. Ogólnie cały box mi się podoba. Szkoda ,tylko ,że tym razem nie było pudełka. A Wam ? Co o nim myślicie ?










Komentarze

  1. Pamiętam, jak był ten szal na Illuminae a potem na Geminę! :D Ja nie zamawiałam, bo jakoś mi nie zależy na tym, ale ładnie wygląda - to trzeba przyznać :)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Escribe lo que piensa 🐾

Popularne posty